De reis is begonnen

24 september 2015 - Bangkok, Thailand

Lieve familie en vrienden,

Na een lange reis zijn Laura en ik aangekomen bij ons hostel in Bangkok. We moeten nog even wachten tot we op de kamer kunnen, dus een goede gelegenheid om even wat te laten weten. Het begon allemaal vlekkeloos, ik vergat bijna mijn moneybelt bij de douane met alle belangrijke spullen (heel dom)  en Laura voelt zich heel de reis al niet goed (behalve als ze gaat liggen). Dit deed ze dat ook in het vliegtuig in het gangpad. De negen uur op Kiev waren niet geweldig maar gelukkig hadden we wifi. Bij tweede vlucht heb ik bijna heel de reis geslapen, dus NO JET LAG:D. Bij aankomst op het vliegveld in Bangkok ging het allemaal heel snel. Na alle stress van wel/geen visum in Nederland, kregen we gemakkelijk een visum en de bagage was er ook gelijk. Alleen het pinnen lukte niet bij mij, wat bleek ik had het wereldprofiel nog niet aangezet. Ik kom ook niet vaak buiten Europa dus wist niet eens dat dit nodig was. Gelukkig wist Laura dat en hadden we het snel geregeld en kon ik eindelijk Bahts uit te muur halen. Na een taxi rit van 40 min zijn we nu in het hostel, even wennen dat ze hier links rijden. Hopelijk kunnen we zo de kamer in want een douche kan ik wel gebruiken. Daarna wil ik is wat zien van Bangkok en ik heb zin in het eten. Nog geen super spannende verhalen maar zo weten jullie vast dat ik veilig ben aangekomen. Ik zal snel wat meer plaatsen.

X Christel

1. Angela:
    24 september 2015
    Leuk om te lezen, maarre.......heb je geen rode pen meegenomen?????????
    Geniet ervan!
  2. Elly: