Naam:
Foto’s:
600
Video’s:

Over mij

Hallo allemaal! Ik ben Christel, 26 jaar en woon in het gezellige Tilburg. Het liefst wil ik heel de wereld zien en daarom heb ik deze reisblog aangemaakt omdat ik verschillende reizen maak en ze graag terug lees. Verder wil ik ook graag andere vertellen hoe ik het heb ervaren en houd ik tegelijkertijd makkelijk vrienden en familie op de hoogte.

Over mijn reis

Na mijn geweldige reis van 7,5 maand in Zuid-oost Azië heb ik besloten nogmaals op reis te gaan naar Australië. Na lang wikken en wegen zoals ik altijd doe met alle beslissingen heb ik toch de knoop doorgehakt. Dit keer ga ik samen met Ilse een oud collega/vriendin. Bij ons beide bleef het nog kribbelen (zij is ook naar Azië geweest) en op het werk hadden we het "bijna" over niets anders. Ik heb er veel zin in maar vind het ook weer even spannend als de vorige keer. Tijdens mijn reis houd ik weer een blog bij met leuke foto's en verhalen, dus ben je benieuwd lees ze dan vooral;)

Bezochte landen

Ik heb 28 landen (11%) bezocht:

Australië, België, Cambodja, China, Duitsland, Filipijnen, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Italië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Myanmar, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Oekraïne, Oman, Portugal, Roemenië, Singapore, Spanje, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam.